מגזין אנטליה

אנטליה שווקים – רשימת מקומות השוק הכי שווים בעיר

שווקים באנטליה

אנטליה היא עיר השוכנת על חוף הים התיכון של דרום מערב טורקיה ויש בה הרבה שווקים. מעבר לאתרי השוק, זהו יעד תיירותי פופולרי הידוע בחופים המדהימים, חורבות עתיקות, והסביבה הטבעית היפה. העיר היא גם ביתם של מספר אתרי שוק המציעים מגוון רחב של סחורות וחוויות. הנה כמה שווקים מומלצים לבקר באנטליה:

שווקים מומלצים באנטליה

להלן השווקים שאסור לכם לפספס בעיר המיוחדת.

שוק Kaleiçi

ממוקם בעיר העתיקה של אנטליה, שוק זה הוא מקום נהדר למצוא בו מזכרות, עבודות יד והתמחויות מקומיות. תוכלו למצוא הכל מקרמיקה וטקסטיל ועד תכשיטים ותבלינים. השוק הוא גם ביתם של מספר מסעדות מקומיות בהן תוכלו לנסות את המטבח הטורקי המסורתי.

כתובת: Balbey, 07040 Muratpaşa

קניון Büyük Özdilek-  AVM

קניון מודרני זה ממוקם במרכז העיר ומציע מגוון רחב של חנויות, כולל מותגים בינלאומיים ומותגים טורקיים מקומיים. בנוסף לקניות, יש בקניון גם מתחם אוכל עם מגוון אפשרויות לסעודה ובית קולנוע.

כתובת: Fabrikalar, Fikri Erten Cd. No.2, 07090 Kepez

הבזאר הגדול של אנטליה

שוק חיצוני גדול זה מתקיים בימי שלישי ושבת במרכז העיר. זהו מקום נהדר למצוא בו תוצרת טרייה, אומנות בעבודת יד ומוצרים מקומיים אחרים. השוק הוא גם מקום נהדר לנסות אוכל רחוב ולתקשר עם המקומיים.

כתובת: Kemerağzı, Lara Turizm Yolu

לארה בזאר

ממוקם בשכונת לארה באנטליה, שוק זה ידוע במבחר הבגדים והאקססוריז שלו. תוכלו למצוא הכל מבגדים טורקיים מסורתיים ועד לפריטי אופנה מודרניים. השוק הוא גם מקום מצוין למצוא בו מזכרות והתמחויות מקומיות אחרות.

כתובת: Kemerağzı, Lara Turizm Yolu No:69, 07119 Aksu

בזאר דודן

שוק זה ממוקם בשכונת דודן באנטליה וידוע במבחר התוצרת הטרייה שלו, כולל פירות, ירקות ועשבי תיבול. אתם יכולים גם למצוא מגוון מוצרים אחרים, כולל ביגוד, אביזרים ופריטים לבית.

בסך הכל, אנטליה היא ביתם של מגוון שווקים המציעים מגוון רחב של סחורות וחוויות. בין אם אתם מחפשים מזכרות, התמחויות מקומיות, או סתם רוצים לחוות את התרבות המקומית, יש שוק באנטליה שבטוח יש בו משהו בשבילכם.

 

 

 

 

4.8/5 - 23 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button