מלונות באנטליה

מלון קונקורד

מלון קונקורד אנטליה הוא מלון חמישה כוכבים וממוקם במרכז העיר. במלון יש בסך הכל 300 חדרים וסוויטות אשר כולם מצוידים במתקנים מודרניים. החדרים מסווגים כחדר סטנדרטי, סוויטה או סוויטה משפחתית.

כתבות אחרונות

המלון מספק מגוון רחב של שירותים לאורחים כגון בריכה חיצונית, אולם התעמלות, טיפולי ספא, מתקני מסעדה ובר, חדרי ישיבות עד 300 איש ועוד ועוד.

המלון מציע גם סוגים שונים של חבילות לאורחים שלהם כולל “חבילת הכל כלול” הכוללת מזנון ארוחת בוקר לשני אנשים ליום; מזנון ארוחת צהריים לשני אנשים ליום; מזנון ארוחת ערב לשני אנשים ליום; גישה חופשית למתקני הספא; גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי המקום; שימוש חופשי באופניים במהלך שהותכם; שימוש חופשי באוטובוס הסעות במהלך שהותכם (כל 30 דקות); חניה חינם באתר.

תמונה מהאינסטגרם של המלון:

מה במלון ?

ליקטנו עבורכם דברים במלון והאזור שכדאי להכיר.

  • שוכן בחוף לארה, אזור מתוייר ומרכזי.
  • הכל כלול, 5 כוכבים ארוחות כל היום.
  • חניה חינם.
  • יושב על הים.
  • מרכז בידור לכל המשפחה.
  • מסאג’ים בריאות וספא.
  • אלכוהול איכותי וברים.
  • אטרקציות ספורט ימיות, 4 בריכות.

חוות דעת על מלון קונקורד

המלון מדורג גבוה מאוד גם במבקרי בוקינג וגם בדירוג גוגל ומקבל ציון מצוין! הבאנו לכם חוות דעת שמתעדכנות על בסיס יומי במלון דרך גוגל ובוקינג:

דירוג מבקר המלון בגוגל:

Concorde De Luxe Resort
4.6
מבוסס על 4211 ביקורות
powered by Google
מלי הדרמלי הדר
09:12 19 Oct 22
מלון שעולה על כל הציפיותחדרים יפים נקייםמיקום מעולהשירות מכל הלבוהאוכל בכל הארוחות היה טעים ובשפעממליצים על המלון מכל הלב
המלון הכי טוב באנטליה גן עדן של ממש ,השירות של האנשים ברמה הכי גבוהה שתקבלו ,אוכל 24/7 ,אלכוהול ברמה הכי גבוהה שיש בכל אנטליה ,מלא פינות ישיבה,נרגילה,חוף ים פרטי,דאגו לי ולתינוק שלי בלי סוף, גולשן מדהימה,הייתה איתנו דאגה לנו למסעדות שוות,פשוט רמה אחרת ,ממליצה לכולם רק כאן בלבד ,אין תחרות בכלל הכי טוב בפער מכל המלונות.ספא עולמי.מלון יפה ברמה עולמית .ללא מילים אחזור שוב
Assala HeibAssala Heib
13:54 10 Sep 22
הייתה לנו חוויה מהממת, המלון מדהים ויפה, לילדים יש הרבה אטרקציות ופעיליות, לא משעמם בכלל, השרות יותר ממצוין, האוכל ברמה גבוהה, האווירה מאוד נעימה !! חוויה בלתי נשכחת !
moti & motimoti & moti
14:47 13 Aug 22
המלון מדהים נקי, שירות מעולה אוכל מעולה וזה מאוד חשוב בהכל כלול. אנשי השירות מחייכים וזה נעים.יש כל כך הרבה אטרקציות ודברים לעשות ללא ספק שווה מומלץ🙂🙌
סתרי שמואליסתרי שמואלי
18:24 20 Jun 22
כל מה שבקשנו קבלנו לשביעות רצון. העובדים תמיד סבלניים ומחייכים. נעימים ומכבדים, כאילו רק אנחנו במלון ורק אותנו הם שמחים לשרת. ניהננו מאד מהמקום, הגינה, פינות השירות בכל מקום ברחבי החצר. לא שיעמם לנו לרגע בכל השהות וחשוב לציין שלא יצאנו מהתחום כלל. תודה רבה רבה ומקווה שלא תשתנו כלל. אין לי ספק שאגיע לכאן שוב
js_loader

דירוג מבקר המלון בבוקינג:



Booking.com

אוכל בחדר האוכל:

 

דילים למלון קונקורד אנטליה

מדובר על מלון שנחשב ליחסית מבוקש באזור לארה ועל כן מומלץ להזמין מראש, המחירים למלון יכולים להיות שונים והבאנו לכם 3 אופציות להזמנת חדרים כדי להשוות ולראות מה יותר משתלם דרך אגודה, קיאק ובוקינג:

לבדיקת זמינות חדרים ב Booking לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים ב Agoda לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים ב Kayak לחצו כאן

המלון הוא אולטרא הכל כלול ולמעשה יש בו כמעט הכל: חאמם, מגרשי ספורט, אוכל כל היום, ברים, אופציה לספורט ימי, צוות בידור, ערבי נושא, ארוחות לילה, מועדוני משחק, סרטים ולמעשה כל הפינוקים האפשריים שמלון יכול להציע באזור טורקיה.

4.8/5 - 62 הצבעות

דירוג צוות טרוול דובאי

אוכל, שתייה ומסעדות - 9.2
מיקום - 9.1
בידור, תחזוקה ושירות - 8.9
תמורה למחיר - 9.1

9.1

סך הכל דירוג

מלון קונקורד מציע בדיוק את מה שאנחנו אוהבים עם הכל כלול אולטרה, אוכל שתייה ובריכות ונמצא גם סמוך לים, תמיד יש מה לעשות בו ולאן ללכת ממנו וללא ספק הוא נותן תמורה נאותה למחיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button