מגזין אנטליה

חיי לילה באנטליה

חיי לילה באנטליה – המדריך המלא

חופשה באנטליה נותנת לכם הכל מהכל, חיי הלילה באנטליה נחשבים למיוחדים וססגוניים במיוחד, תמיד יש מה לעשות.

בין אם אתם רוצים למצוא בר טוב, מסעדה רומנטית, או לכל המשפחה, הופעות מיוחדות, מסיבות.. כל אחד ימצא מה לעשות בעיר, הבאנו לכם את כל המידע על מה יש לעשות בעיר בערבים ובלילות עם המקומות הכי שווים שיש לה להציע !

אנטליה מחולקות ל-3 מחוזות עיקריים שבהם ניתן למצוא את מרכזי הבילוי שלה.

אזור Kaleici

מרכזה של אנטליה שמכיל המון מועדונים, מסעדות ושלל פאבים, במקום תמצאו שלל צעירים ותיירים שיוצאים לבילוי לילי או סעודה, בנוסף באזור ניתן למצוא גם את החוף המוכר בעל הפארק הנהדר, חוף קוניאלטי.

לקריאה נוספת: חוף קוניאלטי

העיר העתיקה באזור סידה

סידה הוא אזור נהדר באנטליה לחיי לילה טובים ותוכלו למצוא בו המון מסעדות, מועדונים וגם ברים פתוחים באזור החוף, שימו לב שבאזור זה המחירים מעט יותר יקרים מהסיבה שרוב הלקוחם הם תיירים..

המדריך המלא על סידה: סידה אנטליה

הנמל של אלניה

עוד אזור מעולה לבילוי לילי, המקום מזכיר קצת מקום עתיק, המון מסעדות ובארים, תמצאו פה גם הרבה תיירים והמחירים יחסית סבירים ולא יקרים יותר מדי.

שתיית אלכוהול בטורקיה

שימו לב שלמרות שמדובר בארץ מוסלמית, תוכלו למצוא כמעט בכל בר, סופר או חנות מוצרי אלכוהול.

כמו כן במסעדות אפשר להזמין אלכוהול בתפריט, כן חשוב לזכור שבמהלך חודש הרמדאן לא כל המקומות מוכרים אלכוהול, יחד עם זאת טורקיה ואנטליה בפרט לא בעיתיות מבחינת צריכת אלכוהול בברים, במסעדות, במלונות ומועדונים.

ואם ברצונכם לנסות משקאות טורקיים מיוחדים יש כמה ששווה להזכיר כמו: Raki –  מזכיר טעם ערק, יין טורקי, בירה מקומוית בשם Efes.

מועדונים ובארים באנטליה

להלן רשימת מועדונים ובארים באנטליה שיכולים לשדרג את חיי הלילה שלכם.

1. בית העץ של קאדיר.

Kadir’s Tree House – מקום נחמד מאוד שכולו בנוי בעץ ונמצא באזור אולימפוס אנטליה, הקהל מורכב ממקומיים ותיירים ותוכלו למצוא גם אנשים שעושים טיולי טרקים, המחירים סבירים לחלוטין.

כתובת: Yazır Mahallesi Olimpos Mevkii, 07350 Kumluca

2. מועדון 29

Club29 – לכל מי שאוהב מסיבות וריקודים ובעיקר לצעירים שבינכם, מדובר באחד המועדונים הטובים בעיר שמציע שלל מסיבות, המיקום שלו נמצא בנמל אנטליה המרהיב.

כתובת: Selcuk Quarter Sur Street 4

3. מועדון הוואנה

Havana Club – מועדון חביב ביותר שנמצא באזור אלניה וניתן למצוא בו שלל אנשים מקומיים וגם תיירים, המועדון הוא מועדון פתוח שיש בו הרבה צעירים, המוסיקה בדרך כלל טורקית בין לאומית.

כתובת: Çarşı, Müftüler Sk, 07400 Alanya

4. מועדון התופת

Club Inferno – נמצא באזור קמר, מרחק של חצי שעה מממרכז אנטליה, מועדון ענק שמספק שלל מופעים ומסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, מומלץ להתעדכן בעמוד האינסטגרם שלהם על הפעילות השבועית.

כתובת: Merkez, Deniz Cd. No:1, 07980 Kemer

לקריאה נוספת: מדריך טיול בקמר

אטרקציות ליליות באנטליה שכדאי להכיר

מעבר למועדונים והפאבים הטיפוסיים, חיי הלילה של אנטליה יודעים לספק לנו שלל אטרקציות ומופעים מיוחדים.

קרוז לילה

חוויה מיוחדת של שייט בקרוב כמה שעות, מסיבות קצף והרבה אלכוהול ומוסיקה, הקרוזים יוצאים מאזור אנטליה, קמר וגם אלניה, מומלץ להתעדכן במקום ובאזור הנמלים על האוניות שיוצאות למסיבות הלילה.

המופע של ארץ האגדות

אחד המקומות הכי מיוחדים שקיימים באנטליה זה ללא ספק ארץ האגדות שמספקת שלל אקשן במהלך היום, אך מכינה גם כל ערב מופע מיוחד.

במופע תראו שלל אורות, ריקודים, מוסיקה, פירטוכניקה מיוחדת ופשוט קסם, ארץ האגדות היא אתר חובה לכל מבקר בעיר.

למדריך המלא: ארץ האגדות אנטליה

קונצרטים

לחובבי הז’אנר, אנטליה מציעה בחיי הלילה שלה גם קונצטרים ומוסיקה אירפואית קלאסית, הקונצרטים מתקיימים בעיקר בתקופת הקיץ והמקום הכי טוב לראות אותם הוא אספנדוס.

חיי לילה באנטליה – שורה תחתונה

העיר מציעה שלל מועדונים, פאבים והמון אטרקציות ליליות לכל סוגי הגילאים ולכל החוויות שתוכלו לעשות והכל באזור יחסית קטן.

שאנחנו רוצים לבחור מה לעשות בעיר, מומלץ לתכנן את הבילוי שלנו מראש, שימו לב שבהרבה מהמלונות שיש בעיר הם מציעים מופעי בידור ברמה גבוהה במיוחד שיכולה להתחרות בלא מעט מקומות, לכן כדי להבין ולדעת איפה אנחנו לנים וכמה קרובים לאזור הבילוי.

4.7/5 - 75 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button