מגזין אנטליה

קלאבים באנטליה

קלאבים באנטליה טורקיה

כיאה לבירת התיירות של טורקיה, אנטליה מציעה אלפי בתי מלון וקלאבים שמחכים רק לכם. אך איך תדעו לבחור את המלון שמתאים בדיוק לכם? ובכן,

כתבות אחרונות

אנחנו ממליצים דווקא על בתי מלון מסוג קלאב “הכל כלול”. קלאבים באנטליה מספקים אירוח מפנק, אוכל ערב לחך ביד רחבה, פעיליות מגוונות לכם ולילדים והכל במחיר אותו שילמתם לסוכן הנסיעות שלכם. כך כל אחד יכול לזכות לאירוח מלכים במחיר שווה לכל כיס. באנטליה ישנם מספר רב של קלאבים המצוינים לחופשות משפחתיות או זוגיות וכל אחד מהם מאופיין בייחודיות השמורה רק לו. וכדי לעזור לכם לבחור, נפרוס לפניכם מספר קלאבים הפופולריים ביותר.

מאוד חשוב לבדוק זמינות חדרים ולשריין, הבאנו לכם 2 אופציות לדילים – אחד דרך אתר אגודה ושני דרך בוקינג, בואו נצא לדרך!

קלאב טופקאפי באנטליה

הקלאב טופקאפי שבאנטליה, בנוי בצורת ארמון מפואר ונחשב לאחד הקלאבים הטובים באזור. תמצאו בו פארק מים, מגרשי טניס, חוף פרטי בו מתקיימים ענפי ספורט ימי שונים, ספא מפואר, מסעדות מגוונות ובארים עדכניים. כל אלו עומדים 24 שעות ביממה לרשות האורחים ללא תשלום.

לבדיקת זמינות חדרים ודילים בבוקינג לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך אגודה לחצו כאן

קלאב טיטאניק

קלאב הטיטאניק באנטליה, השוכן על חוף לארה המפורסם, בנוי בצורתה של ספינת הטיטאניק. ובכלל האווירה כולה בקלאב היא על טהרת הספנות- העובדים לבושים בגדי מלחים (והמנהל בבגדי רב חובל), החדרים מעוצבים בסגנון חדרי ספינה והקלאב מתמחה במיוחד בפעיליות ימיות למיניהם. מומלץ במיוחד למשפחות שרוצות חוויה אחרת.

לבדיקת זמינות חדרים דרך בוקינג ודילים לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך אגודה לחצו כאן

קלאב קרמלין

קלאב הקרמלין באנטליה, בנוי בהשראת מדינת רוסיה ותרבותה. המלון עצמו בנוי ומעוצב בצורת ארמון רוסי מפואר, בו מועתקים מבנים מיוחדים מרוסיה כמו המוזיאון להיסטוריה ותיאטרון בולשוי. החדרים מעוצבים כמו חדרי מלך מפוארים בהם מיטות מעוטרות זהב, תמונות של אמנים רוסיים וכדומה. הקלאב נחשב לאחד הפופולריים ביותר במיוחד על הישראלים שמוצאים בו מסעדות רבות, פעיליות מגוונות ואטרקציות לילדים.

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך בוקינג לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים דרך אתר אגודה לחצו כאן

קלאב ריקסוס פרמיום בלק

קלאב ריקסוס שוכן על חוף בלק ונחשב לאחד הקלאבים המפוארים באזור אנטליה. בקלאב תוכלו למצוא פארק מים ענקי הבנוי בהשראתה סיפור טרויה- מבנה בצורת סוס טרויאני ממנו יוצאות מגלשות מים, משחקי מים שונים בצורת ספינה טרויאנית וכדומה. בנוסף, הקלאב מציע שדרת חנויות של 160 ממותגי העל העולמיים, מיני קלאב לילדים קטנים בהם שירותי שמרטפות, בית קולנוע, פאבים ומסעדות לרוב.

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך בוקינג לחצו כאן

לבדיקת זמינות חדרים ודילים דרך אגודה לחצו כאן

 

בנוסף צירפנו לכם סרטון של עשרת המלונות הכי פופלאריים עם הציון הכי גבוה בעיר

4.8/5 - 34 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button