מלונות באנטליה

דלפין אימפריאל

דלפין אימפריאל אנטליה

מלון דלפין אימפריאל באנטליה נחשב למלון יוקרתי במיוחד והוא בדרגה של 5 כוכבים (הכל כלול). המלון נמצוא בחוף לארה המפורסם בעיר שנחשב למוקד התיירות והמלונות ובמרחק של 5 דקות הליכה מהמרכז.

במקום עצמו יש שלל בריכות שחיה וגם פארק מים קטן ונחמד שיכול להתאים מאוד לילדים, שלל אבזירי בידור, באולינג, מגרשי ספורט וגם צוות בידור שילווה אתכם במהלך היום והלילה.

המלון מציע מעל 8 מסעדות מיוחדות שמגיעום מכל מטבחי העולם ולא יחסר לך שום דבר מבחינת אוכל שיש בשפע במקום. הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר, מאיפה כדי להזמין וחוות דעת של מבקרים במלון !

תמונה מהאזור החיצוני של המלון:

דברים מרכזיים במלון

להלן רשימת הדברים המרכזיים שיש למלון להציע.

  • הכל כלול – 9 מסעדות שונות לבחירה ברמה גבוהה מכל מטבחי העולם.
  • אופציה לחדר משפחה (עד 4 אנשים), במחיר מוזל.
  • קרוב מאוד למרכז העניינים ובלב אנטליה.
  • מתקני בידור מרשימים לילדים ולכל המשפחה (תמיד יש מה לעשות).
  • ברי אלכוהול ושתייה.
  • מרכז בריאות וספא ושלל בריכות שחייה.
  • פארק מים לילדים.

חוות דעת על מלון דלפין אימפריאל אנטליה

ליקטנו עבורכם חוות דעת של מבקרים במלון שמתעדכנות על בסיס יומי, דרך גולשי בוקינג וגוגל להלן התוצאות:

חוות דעת מבקרי המלון בבוקינג:


Booking.com

חוות דעת מבקרי המלון בגוגל: 

Delphin Imperial Hotel
4.6
מבוסס על 5212 ביקורות
powered by Google
איריס גואטהאיריס גואטה
15:10 01 Jul 22
מלון יפה שירות יוצא מן הכלל נקי ומבריק אוכל מעולה אנשים נחמדיםמומלץ מאוד ❤️
ofrr cohenofrr cohen
17:33 11 Mar 22
טורקיה אנטליה כל מלון חוויה אין עת השירות של הטורקים בעולם תמיד נהנה בטורקיה
סאלח קטימהסאלח קטימה
10:05 06 Mar 22
אין בית מלון כזה בארצנו מבחינת : האוכל טיב וכמות , שרות נהדר , נקיון החדרים מעולה , נקיון מקומות ציבוריים מצויין , קבלת פנים ע"י אנשי המלון בכל חלקיו מצויין ..
תום נחמיאסתום נחמיאס
16:41 04 Oct 19
מלון מעולה מכל הבחינות- שירות מדהים של הצוות, כל הזמן רוצים לתת לך ושואלים האם אתה צריך משהו.חדר אוכל ענק עם מבחר אוכל כך שכל אחד יכול למצוא מה לאכול, לפעמים יש גם שווארמה טעימה מאוד.יש במלון 2 בריכות מרכזיות ענקיות עם הרבה מקום לשבת, בריכה לילדים קטנים ועוד בריכה קטנה "relax" עבור מי שרוצה שקט. כל ערב יש הופעות מצויינות (גם לילדים יש הפעלות) ולא תמצאו את עצמכם ללא עיסוק בערב לאחר הארוחה.החדרים מרווחים מאוד, נקיים , ויש בטלויזיה ערוץ קשת 12.המלון הוא הכל כלול והחוויה נהדרת- ניתן להזמין כל הזמן חופשי שתייה, אייס קפה, קוקטיילים ועוד. גם המיניבר בחדר כלול ומתמלא כל יום מחדש.
Jasmin Hlehel MatarJasmin Hlehel Matar
12:12 02 Jun 19
מלון יחסית טוב מאד, שרות מצוין אנשים מקסימים אוכל בשפע וטעים מאד..ממליצה למשפחות עם ילדים יש הרבה פעילויות, המלון נמצא באיזור לארא עם חוף פרטי לים, מסביב יש הרבה חנויות ובזארים הבית מלון נותן שרות בחינם נסיעה באוטובוס לעיר העתיקה
js_loader

דילים והזמנת חדרים למלון דלפין אימפריאל

מדובר על מלון מבוקש במיוחד באזור לארה והמחירים שלו מאוד משתנים בהתאם לעונת הביקוש, מומלץ לשריין חדרים מיד לאחר שהזמנתם את הטיסה על מנת לזכות במחיר יותר אטרקטיבי וגם כי החדרים הזולים יותר נתפסים, אנחנו תמיד ממליצים להשוות מחירים לפני ההזמנה והבאנו לכם 3 אופציות להשוואת מחירי המלון באינטרנט.

לבדיקת זמינות והשוואה ב Booking לחצו כאן

לבדיקת זמינות והשוואה ב Hotels Combined לחצו כאן

לבדיקת זמינות והשוואה ב Agoda לחצו כאן

שורה תחתונה

ללא ספק מדובר באחד המלונות המדוברים ביותר באנטליה שמציע חווית נופש של הכל כלול, מסך חוות הדעת של המלון רב המבקרים ממליצים עליו בחום והוא זוכה לציונים גבוהים במיוחד.

‘Awin’

במלון יש שלל אופציות גם לילדים וגם למבוגרים והוא ממוקם במיקום מסחרי, המחיר שלו יחסית לי יקר (למלונות בארץ כמובן) והוא נחשב ליעד מאוד פופולארי בקרב תושבי הארץ ככה שכנראה תתיקלו בהם.

 

4.7/5 - 162 הצבעות

דירוג צוות טרוול אנטליה

מיקום - 8.8
אוכל ומסעדות - 9.2
תחזוקה, מתקנים ובידור - 9.1
תמורה למחיר - 9.1

9.1

סהכ ציון

מלון אימפריאל דלפין נותן תמורה טובה במיוחד למחיר ומציע שפע של אוכל ובידור - אתם לא תרצו להשאר בחדר, חוות הדעת שלו ברובן מומלצות והוא נמצא במקום מרכזי מה שהופך אותו לאופציה מעולה ללינה בעיר למשפחות עם ילדים וגם לזוגות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button