מגזין אנטליה

אנטליה עם ילדים

אז הכנתם את הילדים והמשפחה לטיול באנטליה ואתם שואלים את עצמכם מה עושים, איך מארגנים ומה צריך לדעת.. עשינו לכם חיים קלים במיוחד והכנו לכם את המדריך הכי שווה לחופשה מושלמת עם הילדים שלכם באנטליה, מעודכן ל-2023!

כתבות אחרונות

אנטליה עם ילדים ומשפחות

אם אנחנו רוצים לעשות חופשה בעיר אנטליה עם ילדים ומהשפחה שלנו חשוב להערך מראש מבחינת כל האטרקציות שיש לעיר המדהימה להציע.

לעיר יש שפע של אתרי טיול מצוינים, אטרקציות ומלונות שמיועדים למשפחות עם ילדים וללא ספק מדובר ביעד קרוב שיכול לספק חוויה מיוחדת לכולם.

הבאנו לכם את כל האטרקציות המיוחדות שיש לעיר להציע, מלונות שמתאימים למשפחות עם ילדים וגם דילים שווים עם מדריך טיול שלם שלא תצרכו כלום לארגן את הטיול שלכם אחריו – בואו נצא לדרך !

מלונות באנטליה עם ילדים

כמובן שאחד הדברים החשובים שיש לעשות שטסים עם ילדים לאנטליה זה למצוא מלונות מומלצים שידעו להכיל את החופשה המורכבת.

הבאנו לכם 6 מלונות מומלצים שמתאימים לחופשה עם משפחות וילדים שגם הזאטוטים שלכם יהנו בהם וגם אתם תוכלו להתפנק במקביל.

1. מלון ריקסוס אנטליה

מלון ריקסוס אנטליה הוא מלון 5 כוכבים עם אופציה להזמנה של הכל כלול – מה שמתאים מאוד למשפחות.

במלון תמצאו שלל בריכות, מסעדות וגם מועדוני משחק ומגרשים ייעודיים לילדים, המלון מציע גם בר שתייה למבוגרים ואחד ההיתרונות הגדולים בו זה שהוא נותן כניסה לפארק המים והשעשועים פארק האגדות, מה שהופך את הדיל למשתלם במיוחד. מחיר ללילה מתחיל מ-550 יורו.

בדקו זמינות חדרים למלון ריקסוס לחצו כאן

2. מלון האגדות

עוד מלון שנותן כניסה חינם לארץ האגדות בעיר זה מלון האגדות שנמצא באזור בלק באנטליה, ההבדל העיקרי בין מלון זה לריקסוס זה שהוא לוקח צעד אחד קדימה את כל מה שקשור לעיצוב.

בית מלון זה ייעודי לילדים ולמשפחות עם ילדים, הקטנים שלכם ימצאו את עצמם נכנסים לארמון, לחדרים מועצבים כמו באגדה וגם למשחקי ארקייד ומועדוני ילדים לאורך כל המלון.

גם פה תקבלו לינה על בסיס ארוחת בוקר או חצי פנסיון, שלל בריכות ומרחק קרוב במיוחד לפארק העצום, המלון מומלץ מאוד למי שאוהב את חווית הפארקים ורוצה לפנק את הילדים (וגם את עצמו:)

המלון נחשב לפופלארי במיוחד וכדאי להזמין חדרים מראש. מחיר ללילה מתחיל מ- 950 יורו.

בדקו זמינות חדרים למלון האגדות לחצו כאן

סרטון מהאינסטגרם במלון:

3. מלון דלפין

מלון 5 כוכבים הכל כלול שממוקם בחוף לארה שהיא מרכז התיירות של אנטליה ובסמוך לים.

המלון מציע אווירה תוססת לאורך כל היום עם בריכה ומגלשות, צוות בידור ומוסיקה וגם קרקס נחמד בערב, בנוסף תהנו מחוויה קולינירית מעולה עם שלל מסעדות ולמבוגרים גם טיפולי ספא ומסאג.

המיקום הוא במרכז העניינים של העיר ולא רחוק משדה התעופה, מומלץ מאוד למי שרוצה להיות באזור המרכז ולהנות ממלון הכל כלול ברמה גבוהה לכל המשפחה, החדר המשפחתי בזמנה נקרא “חדר משפחה”. מחיר ללילה מתחיל מ-900 יורו.

בדקו זמינות חדרים במלון דלפין לחצו כאן

4. מלון לארה ברוט

מלון 5 כוכבים אולטרה הכל כלול שנמצא בחוף לארה והוא מפנק מפנק עם המון אטרקציות ומעל 8 מסעדות, בריכות ומרכז ספא מפואר. יש במלון פאר שעשושים, טניס, חיצים ומרכז גדול מאוד של ספורט ימי. מדובר על אחד המלונות המפוארים שיש באזור. שימו לב שבהזמנת החדר יש לבחור “סוויטה משפחתית” מחיר ללילה מתחיל מ- 1,000 יורו.

בדקו זמינות חדרים במלון ברוט לחצו כאן

5 מלון קימרוס

מלון 5 כוכבים אולטרה הכל כלול שנמצא באזור קמר והוא מעולה למשפחות עם ילדים, יש חדרי משפחה יעודיים וגם בריכות וגני משחקים. צוות בידור לאורך כל היום וחדרים משופצים. למבוגרים יש גם ספא וחמאם בנוסף ואוכל די טוב לאורך כל היום, נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה מנמל התעופה של העיר. מחיר ללילה מתחיל מ-280 יורו.

בדקו זמינות חדרים במלון קמירוס לחצו כאן

מלון קמירוס אינסטגרם:

6. מלון אי.סי

מלון שכל כולו מוקדש למשפחות עם ילדים באנטליה ויש בו המון מתקנים! מועדון משחקים עצום, בריכות לילדים, חדרי קולנוע וודיאו ופינת די ג’יי. בנוסף יש במלון מעל 7 בריכות ופארק מים גדול עם 8 מגלשות שחייה. המלון באירוח של הכל כלול ותהנו מכמה מסעדות נהדרות ודוכנים לאורך כל היום וכל הזמן, נחשב למקום נהדר לכל המשפחה וזה בסיס האירוח בו. מחיר ללילה מתחיל מ- 450 יורו.

בדקו זמינות חדרים במלון אי.סי לחצו כאן

7. מלון סלפי

גם הוא מלון 5 כוכבים על בסיס הכל כלול שנמצא במרחק של 4 קילומטר בלבד ממרכז העיר. המלון קרוב מאוד לחוף וניתן לשלב שלל פעילויות שחייה, יש אוכל לאורך כל היום (חלק מאוד אהבו חלק פחות) וגם צוות בידור ומרכז ספא. מחיר ללילה מתחיל מ-290 יורו.

בדקו זמינות חדרים במלון סלפי לחצו כאן אנטליה עם ילדים הזמנה בבוקינג של מלון

אנטליה עם ילדיםאטרקציות למשפחות עם ילדים באנטליה

הדבר הראשון שחשוב להכיר במסלול הטיול שלנו זה איזה אטרקציות אפשר לשלב עם ילדים בעיר, הבאנו לכם 5 אטרקציות ואתרי שופינג שתוכלו לבלות בהם טיול משפחתי.

1. דינו פארק אנטליה

אם הילדים שלכם מרגישים משועממים בעיר, מומלץ לקחת אותם לסיבוב בפארק הדינוזאורים של אנטליה, שמה תוכלו להעביר איתם בכיף לפחות כ-3 שעות.

בפארק תמצאו שלל שחזורים מיוחדים של דינוזוארים כולל תזוזה וכולות שלהם מה שהופך את החוויה למיוחדת וגם לא רק לילדים.

מעבר לחוויה הויזואילת והקולית, יש לימוד רב על החיות ההיסטוריות וצוות מסביר פנים שימח לענות לכם על כל שאלה, במקום יש קולנוע ב-5 ממדים למבוגרים, בריכות שחייה ואף טרמפולינה, למי שרוצה לנשנש משהו בפארק יש מסעדה אחת וכמה בתי קפה, הכניסה היא בערך 80 שקל לאדם.

כתובת: Göynük, Adnan Menderes

שעות פתיחה: כל יום מ 9:00-19:00

2. אקווריום אנטליה

אטרקציה מעולה לכל המשפחה שמשלבת אקווריום עצום מימדים שמציג את החיות המימיות הטרופיות והמיוחדות שנמצאות באזור אנטליה.

באקוורים תהנו ממבט של 180 מעלות על הדגים, קולנוע תלת מימדי והסיור במקום משלב ביקור במוזיאון השלג של העיר – חוויה מצוינת בימי קיץ רותחםי.

ניתן לקנח את הביקור במסעדות שנמצאות באזור והאקווריום נמצא ממש במרכז העיר.

כתובת: Minicity and Hillside Su Hotel eastern corner of Konyaaltı Beach

שעות פתיחה: כל יום מהשעה 9:30-20:00

לקריאה נוספת: אקווריום אנטליה

2. פארק האגדות

אי אפשר לציין אטרקציות לכל המשפחה והילדים באנטליה בלי להזכין את לנד אוף לג’נס, עולם האגדות שנמצא בבלק אנטליה.

מדובר למעשה ב-3 פארקים עצומים: פארק המים, פארק ההרפתקאות ופארק האושן שכל אחד נותן לכם חוויה מיוחדת של בילוי, למעשה מומלץ להשקיע לפחות יומיים בטיול בכל הפארקים על מנת להנות מכל החווית שהן מספקים.

מגלשות מיוחדות, הופעות, מעל 50 רכבות הרים, עיצוב עוצר נשימה וקצרה המקלדת מלכתוב עד כמה אפשר להנות שמה ולא רק לילדים – ללא ספק מדובר באתר חובה לכל מי שמגיע עם משפחות לעיר, שימו לב שהרבה מהמתקנים מגבילים בגובה שמתחיל בדרך כלל מ: 1.20 (מטר ועשרים סנטימטר.

לכתבה המלאה: ארץ האגדות אנטליה

3. חוף לארה ואזור סאנד לאנד

חוף לארה נחשב לאחד היפים שיש לאנטליה להציע, במקום יש גם את סאנד לאנד שמציגים בו שלל יצירות יפות ומיוחדות של חול שנבנו וקשורות להיסטוריה, הפסלים במקום פשוט מרהיהים ביופיים.

ניתן לשלב במקום את טיול בגן הפסלים ושחייה בחוף עצמו כאשר אפשר לקנח בגלידה או בנישנוש בבתי הקפה הסמוכים.

טיפים לטיול משפחות עם ילדים באנטליה

ריכזנו עבורכם רשימה של טיפים שכדאי לעשות בטיול הבא שלכם עם המשפחה באנטליה – בואו נצא לדרך.

שריינו מלון מראש: הזמינו מראש מלונות שמתאימים למשפחות בעיר, בשיא העונה המלונות הפופולריים נתפסים במהירות.

תיק גב עמוס כל טוב: הביאו הרבה חטיפים, מים, קרם הגנה וכובעים לחוף. ארזו ערכת עזרה ראשונה, כולל כל התרופות והציוד הדרושים.

קחו בחשבון את מזג האוויר: באנטליה יש קיץ חם ולח, כשהטמפרטורות מגיעות לרוב לאמצע שנות ה-30 צלזיוס. הקפידו לארוז בגדים קלים ונושמים.

קחו הפסקות: חשוב לעשות הפסקות ולנוח בנסיעה עם ילדים, במיוחד במזג אוויר חם. חפשו אזורים מוצלים או חללים ממוזגים כדי לקחת הפסקה ולהתקרר.

הישארו בטוחים: הכירו את הנחיות הבטיחות המקומיות, כגון היכן למצוא בית חולים או בית מרקחת במקרה חירום. וודאו שילדיכם נמצאים בהשגחה כל הזמן ושמרו עליהם מקרוב בזמן השחייה.

תהנו: באנטליה יש הרבה פעילויות ואטרקציות ידידותיות למשפחות, כמו פארקי מים, אקווריומים ואתרים היסטוריים. שריינו כמה אטרקציות כפיות לכל המשפחה שלכם.

העברות משדה התעופה

יש הבדל בין חופשה זוגית לבין חופשה עם ילדים, הדבר הראשון שצריך לדאוג לו זה העבר לבית המלון שלנו בעיר, או ליעד שאליו אנחנו רוצים להגיע.

ההמלצה הכי טובה היא לקחת מונית בשדה התעופה ישירות למלון, או לשכור רכב בשדה עצמו שישמש אותנו במהלך החופשה שלנו.

חשוב לזכור שלמוניות רגילות יש בדרך כלל מקום ל-2 מזוודות גדולות ועוד אחת קטנה, כך שעוד לפני החופשה, במידה ואתם רוצים להגיע עם מונית ויש לכם 3 ילדים, כנראה שתצטרכו מונית גדולה יותר, או רכב גדול.

אפשר לשריין רכב משדה התעופה באמצעות אתר דיסקבר קארס, יש לבחור את שדה התעופה והימים שרוצים:

לבדיקת זמינות רכב בדיסקבר קארס לחצו כאן

מוניות 

ניתן להזמין מונית מראש ישירות מהשדה, חברת welcomepickups, מציעה שירות של שריון דיגיטלי שבו ניתן להבטיח מקום עם תשלום מראש בלי התמקחויות, מזינים את כמות האנשים, המזוודות ומספר הטיסה שלכם והנהג מקבל עדכון לייב כל הזמן איפה אתם, בנוסף אתם תקבלו תמונה שלו ומספר נייד. בגדול הנהגים יחכו לכם בשביל היציאה מהמטוס והתקשורת היא טובה. העלות לרוב חלקי אנטליה היא בטווחים של 20-30 יורו.

שריינו מונית מהשדה באמצעות welcomepickups

אז אנטליה מתאימה לטיול עם ילדים ?

ללא ספק טיול משפחות באנטליה הוא חוויה נהדרת וזהו אחד היעדים היחידים בעולם שידע לתת לנו מענה כל מה שצריך שיהיה בחופשה משפחתית. ממלונות הכל כלול שמותאמים לכל המשפחה ובמחיר אטרקטיבי, אטרקציות נהדרות, חיי לילה וגם שילוב של קניות.

מדובר על אחד המקומות היחידים שקרובים אלינו שיכול לתת את כל הטוב הזה ובמחיר יחסית סביר, אז אם אתם מתלבטים אם לטוס או לא, צוות “טרוול אנטליה” ממליץ בחום לסגור דיל למקום והכי חשוב לבוא באנרגיה חיובית ולהנות!

4.8/5 - 126 הצבעות

Back to top button