מגזין אנטליה

מוזיאונים באנטליה – כי אפשר גם לספוג קצת תרבות!

לאנטליה, עיר הממוקמת בדרום מערב טורקיה, יש מורשת תרבותית והיסטורית עשירה, מה שהופך אותה לבית למספר מוזיאונים המציגים את עברה של העיר. להלן סקירה קצרה של כמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר באנטליה והמלצות ששווה להכיר!

מוזיאונים מומלצים באנטליה – הרשימה המלאה

להלן הרשימה המלאה של המקומות הכי מומלצים!

מוזיאון אנטליה

אחד המוזיאונים הגדולים בטורקיה, מוזיאון אנטליה הוא ביקור חובה למי שמתעניין בהיסטוריה ובתרבות של האזור. הוא מציג חפצים מהתקופה הפליאוליתית ועד התקופה העות’מאנית וכולל תערוכות על התרבויות המוקדמות של העיר, כמו הליקיאנים והפמפילים.

מוזיאון אתנוגרפי

מוזיאון זה מוקדש לשימור המורשת התרבותית של אנטליה והאזורים שמסביב. הוא מציג לראווה חפצים מסורתיים, כגון בגדים, כלי בית וכלים, מקבוצות אתניות שונות באזור.

מוזיאון הצעצועים של אנטליה

מוזיאון הצעצועים של אנטליה הוא מוזיאון ייחודי הכולל אוסף עצום של צעצועים עתיקים, כולל בובות, רכבות ומשחקים. זהו מקום מרתק לביקור עבור ילדים ומבוגרים כאחד ומספק הצצה להיסטוריה של המשחק והילדות.

המוזיאון הארכיאולוגי

המוזיאון הארכיאולוגי  מציג את המורשת התרבותית העשירה של העיר, עם חפצים מתקופות היסטוריות שונות, כולל התקופה הרומית, הביזנטית והעות’מאנית. המבקרים יכולים לראות פסיפסים רומיים, פסלי שיש ומטבעות עות’מאניים, בין היתר.

מוזיאון שטיחים וקילים

מוזיאון זה מוקדש לאמנות המסורתית של ייצור שטיחים וכולל אוסף גדול של שטיחים וקילים מאזורים שונים של טורקיה. המבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה של ייצור השטיחים באזור ולראות כיצד מייצרים את הטקסטיל היפה הזה.

המוזיאון הימי של אנטליה

המוזיאון הימי של אנטליה מוקדש להיסטוריה של הצי הטורקי ומציג מגוון רחב של תערוכות, כולל מדי חיל הים, מפות ודגמי ספינות. המבקרים יכולים ללמוד על התפקיד החשוב שמילא הצי בהיסטוריה של טורקיה.

בשורה התחתונה

ללא ספק, העיר היא ביתם של מספר מוזיאונים מרתקים המציעים למבקרים תובנה ייחודית על המורשת התרבותית וההיסטורית העשירה של העיר. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, אומנות או תרבות מסורתית, יש מוזיאון באנטליה שבטוח יעניין אתכם.

4.6/5 - 20 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדי לראות גם
Close
Back to top button