אטרקציות באנטליה

חוף קוניאלטי – החוף ששווה להכיר במרחק קרוב לעיר

חוף קוניאלטי אנטליה

חוף קוניאלטי הוא יעד פופולרי הממוקם בעיר אנטליה ונחשב ליעד עולה בשנים האחרונות. החוף משתרע לאורך כ-7 ק”מ לאורך חוף הים התיכון וידוע במים הצלולים והחול הדק והנעים שלו. ניתן ליהנות ממגוון פעילויות כמו שחייה, שיזוף וספורט מים כמו סקי אופנועי ים ומצנחי רחיפה.

החוף מוקף גם במסעדות, בתי קפה וברים רבים שבהם תוכלו ליהנות ממטבח טורקי טעים ומשקאות מרעננים. תוכלו למצוא גם חנויות ושווקים רבים לאורך החוף בהם תוכלו לקנות מזכרות ומוצרים מקומיים.

אטרקציות מרכזיות בחוף

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בחוף קוניאלטי היא פארק המפל, הכולל מפל גדול ומגרש משחקים לילדים. הפארק מציע גם מגוון פעילויות חוצות כגון מיני גולף, קארטינג ופיינטבול.

אטרקציה פופולרית נוספת בחוף היא פארק חוף Konyaalti, המציע מגוון פעילויות פנאי למבקרים בכל הגילאים. הפארק כולל מגרש משחקים גדול לילדים, סקייטפארק ומגרש ספורט לכדורגל וכדורסל.

בחוף יש גם מגוון רחב של אפשרויות לינה, ממלונות יוקרה ועד לבתי הארחה במחיר יחסית אטרקטיבי. יש הרבה מלונות 4 ו-5 כוכבים לאורך החוף המציעים את כל השירותים והשירותים שהייתם מצפים ממלון יוקרה, כולל בריכות שחייה, מתקני ספא ומסעדות משובחות.

קצת היסטוריה

המקום הוא גם יעד מצוין למי שמתעניין בהיסטוריה ותרבות. העיר אנטליה היא ביתם של חורבות עתיקות ואתרים היסטוריים רבים, כמו שער אדריאנוס, מגדל הידיריליק וצריח יבלי. אתרים אלו מציעים הצצה אל ההיסטוריה העשירה של האזור והם אתר חובה לכל חובב היסטוריה.

עוד אתרים באזור

בנוסף, החוף הוא גם מקום מצוין לחופשה משפחתית. האזור מציע פעילויות ואטרקציות רבות המתאימות לילדים בכל הגילאים, כמו פארק המפל, פארק חוף קוניאלטי ואקווריום אנטליה.

אז שווה לבקר בחוף קוניאלטי ?

ללא ספק החוף,  הוא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר אנטליה. החוף מציע מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, כמו גם אפשרויות אוכל ולינה מצוינות. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חופשה מלאת הרפתקאות, בחוף Konyaalti יש משהו לכולם, במידה ונסגרתם על לארה, לא חובה להגיע למקום, אלא אם כן אתם מחפשים מקום שיש בו קצת פחות אנשים ויותר מקומות.

4.8/5 - 15 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button