מגזין אנטליה

מלונות הכל כלול באנטליה

ללא ספק חופשה באנטליה של היום דורשת מלונות הכל כלול ויש לעיר המדהימה הזו שפע של מלונות להציע. לא כל המלונות טובים לכן חשו לבחון את האופציות שעומדות בפניכם, הבאנו לכם סקירה של מלונות מומלצים על ידי מבקרים שיתנו לכם חופשה מפנקת במחוז המיוחד של טורקיה!

מלונות 5 כוכבים הכל כלול באנטליה

אז יוצאים לדרך לרשימת מלונות 5 כוכבים הכל כלול באנטליה, עבור כל מלון תקבלו את המידע העיקרי של הבילויים בו, מיקום וקישור לבדיקת זמינות דרך אתר בוקינג לשריון מקום, חשוב לזכור שיש ביקוש עצום לעיר בקיץ ומומלץ לשרין את המקום שלכם למלונות המובקשים כמה חודשים מראש!

1. מלו אולטרה הכל כלול קונקורד

מלון אולטרה הכל כלול בדרגה של 5 כוכבים שנמצא הכי קרוב לאזור המרכזי של אנטליה – חוף לארה המפורסם. במלון יש מעל 7 מסעדות נהדרות, בריכות שחייה וצוות בידור שידאג שלא ישעמם לכם לרגע, נחשב לאחד המלונות הכי טובים שיש לאנטליה להציע.

לבדיקת זמינות חדרים למלון קונקורד לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

2. מלון הכל כלול דלפין אנטליה

עוד מלון הכל כלול נהדר הוא  מלון דלפין שנמצא גם הוא באזור לארה ומעוצב בצורה עוצרת נשימה. במלון תהנו משלל מתקנים כמו: חוף פרטי, בריכות שחייה, מגרשי טניס וצוות בידור לאורך היום, החדרים מאובזרים במיוחד ויש מסעדות במלון שמגישות אוכל מכל מטבחי העולם, בנוסף יש גם חמאם מעולה בתוך המלון והוא במרחק של 15 דקות נסיעה משדה התעופה.

תמונה מהמלון:

לבדיקת זמינות חדרים למלון דלפין לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

 

3. מלון גרנדה

מלון קלאסי למשפחות עם ילדים שפשוט לא תרצו לצאת ממנו. במלון יש פארק מים ומרחבים עצומים, אוכל ואלכוהול כל היום וצוות בידור פעיל, בריכות שחייה וחדרים גדולים, המלון הוא אטרקציה בפני עצמו ונמצא באזור בלק, מומלץ למי שלוקח את המלון לשלב סיור בארץ האגדות שנמצא לא רחוק.

תמונת המלון מתצלום גובה:

לבדיקת זמינות חדרים במלון גרנדה לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

4. מלון טוי

מלון 5 כוכבים נהדר בקונספט של הכל כלול באנטליה ונמצא גם הוא באזור בלק, המלון משלב נהדר בין אוכל מצוין, בריכות, חמאמים וספא לבין הבידור שיש בו. הסביבה שלו ירוקה מאוד ויש אווירה נהדרת. האוכל משתנה כל יום והוא אופציה נהדרת ללינה.

לבדיקת זמינות חדרים למלון טוי  לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

5. מלון קימרוס

נמצא במרחק של 40 דקות מנמל התעופה באזור קמר, מלון ששופץ מאפס בשנת 2015 ומציע אירוח על בסיס הכל כלול, בריכות מפנקות, יש צוות בידור טוב וגם מועדון לילה עם אוכל מפנק לאורך כל היום, בדרגה של 5 כוכבים ונחשב לאולטרה הכל כלול.

תמונה מהמלון:

לבדיקת זמינות חדרים במלון קימרוס לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

6. מלון הכל כלול סלפי אנטליה

מלון סלפי נמצא באזור חוף קוניליאטי המפורסם. המקום נהדר למשפחות עם ילדים ויש בו מועדון ילדים, בריכות, ברים וחמאם וגם מגרשי כדורגל וטניס. הוא יושב ממש על החוף וניתן לשלב במהלך החופשה במלון שלל אטרקציות מים. מלון פופלרי בקרב ישראלים. מבחינת האוכל חלק מהמבקרים אוהבים וחלק פחות, השירות נחשב למצוין.

מלון סלפי תמונה:

בדקו זמינות חדרים במלון סלפי לחצו כאןמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

7. מלון אוטיום

מלון אוטיום הוא מלון 5 כוכבים הכל כלול והוא נהדר למשפחות עם ילדים. מדובר על מלון בעל שטח עצום שכולל פארק לילדים. משחקים, הפעלות, סרטים והמון סוגים של משחקי חברה. יש גם שירות בייביסטיר למי שרוצה ואופציה למסאז עם חמאם. בבריכות יש גם מגלשות ומרפסות בחדרים. הוא נמצא כשעה נסיעה מאנטליה וקרוב מאוד לאזור סידה המפורסם.

בדקו זמינות חדרים במלון אוטיוםמלונות באנטליה הכל כלול בבוקינג המלצות

איך נבחר מלון הכל כלול באנטליה ?

הדבר הראשון והכי חשוב לזכור בבחירת המלון שלנו לחופשה זה התקציב והזמן שאנחנו הולכים לשהות במקום. מחיר למלון טוב (ואתם חייבים מלון טוב, מלונות 4 כוכבים בדרך כלל ברמה נמוכה מאוד לארץ) יכול להיות בממוצע של 800-1000 דולר לשהייה של 4 לילות לזוג, או שלושה אנשים ללא ספק אטרקטיבי מאוד יחסית לארץ.

לכן אנחנו ממליצים לכם לא לחסוך במלון בטח שאתם מגיעים לחופשה ביעד הנהדר הזה – וכמו שראיתם יש מלא מלונות מפנקים במקום במחירים הגיוניים.

מלונות הכל כלול באנטליה – כמה זמן צריך לשריין מקום מראש?

מהסיבה שהמלונות הטובים ביותר נתפסים די מהירות שיא עונת התיור של אנטליה (מיוני עד אוקטובר), מומלץ להזמין מקום לפחות כ-3 חודשים לפני שאתם מגיעים לטייל.

בבוקינג ניתן להזמין מקום עם אופצייה לביטול וככה תוכלו לפחות לשריין מקומות ולבחור לבסוף למה תרצו ללכת.

הבאנו לכם את הרשימה המנצחת למלונות הכל כלול לאחר מחקר מעמיק שלנו על מיקומים, חוות דעת של מטיילים ישראלים, תמורה למחיר ותקציבים – תעשו חיים!

 

 

4.9/5 - 19 הצבעות

כדי לראות גם
Close
Back to top button