מגזין אנטליה

אנטליה בחורף – כל המידע לטיול חורפי במקום !

אנטליה בחורף

טיול בעיר אנטליה בחורף יכול להיות מעצים ומיוחד, היער ידועה  בחופים היפים, באתרים ההיסטוריים ובחיי הלילה התוססים שלה. בחורף, מזג האוויר באנטליה מתון, עם טמפרטורות הנעות בין ממוצע נמוך של סביב 10°C  לשיא ממוצע של סביב 18°C זה אומר בגדול שקר. העיר חווה כמות גשמים נמוכה יחסית במהלך חודשי החורף, מה שהופך אותה לתקופה מצוינת לבקר עבור אלה המחפשים להימנע מההמונים וליהנות מאווירה רגועה יותר.

אטרקציות בחורף באנטליה

אזור העיר העתיקה – אחת האטרקציות המובילות באנטליה היא העיר העתיקה, שבה נמצאים הנמל הרומי העתיק ושער אדריאנוס. אזור זה מלא ברחובות צרים, בתי קפה מקסימים ובתים צבעוניים, מה שהופך אותו למקום נהדר לשוטט ולחקור. כדאי לבקר גם במוזיאון אנטליה שנמצא בעיר העתיקה. הוא מכיל אוסף של חפצים ותערוכות המציגים את ההיסטוריה והתרבות של האזור.

אתרים היסטוריים ותרבות – אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, הקפידו לבקר בתיאטרון Aspendos, אמפיתיאטרון רומי עתיק שעדיין משמש להצגות היום. התיאטרון ממוקם ממש מחוץ לאנטליה ונחשב לאחד מהתיאטראות השמורים ביותר מהעולם העתיק. אתר היסטורי סמוך נוסף הוא העיר העתיקה פרגה (Perge Ancient City), שהייתה בעבר בירת אזור פמפיליה ובה שוכנות מספר חורבות עתיקות, כולל אצטדיון ותיאטרון.

החופים (למי שלא סובל מקור) –בנוסף לאתריה ההיסטוריים, אנטליה היא גם ביתם של מספר חופים יפים. החוף הפופולרי ביותר בעיר הוא חוף קוניאלטי, שנמצא ממש מערבית למרכז העיר. החוף כולל מים צלולים וטיילת ארוכה המושלמת לטיול. חוף פופולרי נוסף הוא חוף לארה, שנמצא ממש מזרחית לעיר וידוע בקו החוף הרך והחולי שלו.

חיי לילה – אם אתם מחפשים משהו לעשות בלילה, באנטליה יש סצנת חיי לילה תוססת. העיר היא ביתם של מספר מועדונים, ברים ומסעדות שנשארים פתוחים עד מאוחר. כמה מהמקומות הטובים ביותר לבלות באנטליה כוללים את העיר העתיקה, שבה נמצאים מספר פאבים ומסעדות מקסימות, ואת אזור לארה ביץ’, הידוע במועדונים ובברים התוססים שלו.

מלונות בחורף באנטליה

העיר שלא רוצה לוותר על תיירים לאורך כל השנה מנגישה את המלונות שלה גם בחורף ותוכלו להנות מבריכות מחומות, ספא וחווית נופש בסגנון של הכל כלול, להלן כמה מלונות שמתאימים לחופשה חורפית בעיר:

1. מלון קמר ברוט – מלון נהדר שנמצא באזור קמר ועל בסיס הכל כלול, בריכות מחוממות ושירות מעולה, בר שפתוח 24/7 והוא מתאים לזוגות וגם למשפחות – לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

2. מלון סוסי – עוד מלון 5 כוכבים על בסיס הכל כלול, יש בו  מגוון מסעדות של כל מטבחי העולם, בריכות מקורות ומחוממות והוא נמצא באזור בלק הנהדר, מצוין לזוגות ומשפחות קטנות – לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

3. דלפין אימפריאל – מלון מאוד מוכר בחוף לארה המפורסם, מציע  מעל 9 מסעדות, מרכז ספא, מגלשות, שלל בריכות מחוממות, פינוקים כל היום וצוות בידור בלילה עם פאבים ומשקאות, מלון מצוין לכל המשפחה – לבדיקת זמינות חדרים למלון לחצו כאן.

אז כדאי לבקר בעיר בתקופה הזו ?

בסך הכל, אנטליה היא יעד נהדר לבקר בו בחורף. מזג האוויר מתון ולא קפוא (קצת יותר חם מישראל), אין בכלל הרבה תיירים, ויש הרבה דברים לראות ולעשות. בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה,  חיי לילה, שווקים ומלונות באנטליה יש משהו לכולם.

4.8/5 - 37 הצבעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button